Tell me where you've got your body from

På väg till A hämtade jag jeansen från sömmerskan. Supernöjd! Sedan pratade jag i telefon med min kommande stödpersons mamma. Jag tycker att allting verkar bra inför kommande måndag, då jag träffar henne för första gången, och jag är riktigt glad över den här möjligheten. Efter det provade A sina festkläder och jag satt med ett leende på läpparna och något lyckligt i blicken. Vilken kropp! Tur att han redan är min. När det var klart blev det att kolla på Rent hus på TV4. Jag förstår inte hur man kan leva i en sådan röra, och med alla bakterier och insekter. Det var på gränsen till avsmakligt, men ändå tillfredsställande eftersom man vet att man aldrig behöver sätta sin fot i sådan röra. Eller så är det bara jag som gillar att äckla mig själv?

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback