2008

Ja, det känns lite overkligt. Nu är det 2008, fast det känns som  att millenieskiftet var igår. Det här året fyller jag (och alla andra 90:or) 18 år, de flesta 89:or (inklusive A) flyttar bort från Åland för universitets-/högskolestudier och jag lovar att det finns en hel drös andra saker som kommer att ske i år, men som jag inte vet om ännu.

Nyåret firade jag och Adam på tu man hand. Det blev en kombination av romantisk dejt och nyårsfirande. Jättelyckat tycker jag! Vi åt trerättersmiddag (som vi tillagade gemensamt), kollade på Grevinnan och betjänten och spelade Vem vill bli miljonär. På tolvslaget sköt vi raketer, skålade med champange och kysstes. Precis som det skall vara.

Jag hoppas att 2008 blir lika lyckat som nyårsafton blev för mig. Och jag hoppas att ni alla hade ett bra nyårsfirande!

Kommentarer
Postat av: Anna

åååh, vad romantiskt det låter :) Bra att du hade en mysig kväll. Jag onskade att jag skulle fått ha simon hemma, men det fick jag ju inte :(

En ska har du glömt ;) Dethär är året då alla 88or fyller 20 också :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback