Dålig bloggdag

Idag är det en riktigt dålig bloggdag, däremot har jag känt mig relativt effektiv och flera orosmoment har lättat idag.

Just nu försöker jag vara tusen och en personer på samma gång och jag försöker även göra lika mycket, samtidigt. Det resulterar i att inget blir helt färdigt och att sömnen blir uppskjuten, som vanligt. Jag måste lära mig att prioritera. Det är ett faktum att jag är sämst i världen på att prioritera!

Imorgon är det min och A:s 16 månadersdag, jag ska försöka fundera ut något lite mer speciellt att göra. Får se hur det går... Jag antar att bloggen blir lite lidande, för tro det eller ej, men jag prioriterar A före bloggen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jodå, jag har fortfarande samma nummer. :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback