En helt vanlig tisdag ?

Ja, dagen har (ännu) inte inneburit något kärleksmys alls. Men dagen är inte slut ännu och när A kommer hit ikväll ska jag bjuda honom på hemmabakad morotskaka. Det är han värd!

Idag i skolan fick jag bara kolla på idrotten, eftersom jag fortfarande har ett öppet sår på foten får jag inte duscha i allmänna duschar. Det var trist. Jag längtar verkligen tills jag får röra på mig så att jag blir lite svettig.

Efter skolan skjutsade mamma mig, Johanna och Sofia till några lågstadieskolor. Vi satte upp lappar om vår nybildade tjejgrupp. Det är en skoluppgift som ingår i ungdomsledarskapen. Så om du känner någon som går i 6an (eller om du själv gör det) som är sugen på att vara med i en tjejgrupp, kontakta mig! Nästa tisdag drar vi igång.

När lapparna var uppe åkte jag och mamma via banken en sväng, jag öppnade ett sparkonto så att jag säkert ska ha pengar till Rhodosresan. Det närmar sig, nästan...

Ute snöar det och är härligt, det gör mig glad!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback