Förkylning hjärta Julia

Kort uppdatering, dagen har flytit på rätt bra. Dock hade jag kunnat få sovmorgon imorse, men systemet funkade (såklart) inte. Nåja, jag överlevde. På samhällskunskapen hade vi en föreläsare som varit följeslagare (hjälpperson) i Palestina. Mycket intressant! Jag måste läsa på lite mera om konflikter i världen.

Så här såg min planering för dagen ut:
9-14 Skola
14-16 Planera och förbereda tjejgrupp
16-17 Första tjejgruppsträffen
17-19 Bilteori
19- Plugga historia

Historiapluggandet får vänta tills imorgon. Fast jag befarar att sjukdomen kommer drabba mig, jag mår inte bra alls. Förkylning hjärta Julia.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tjaa, kan hända att jag kommer hem och då kommer väl dom till Åland i så fall, får se lite hur vi gör. :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback