Fredagsfrågor

Jag lånar (okej, jag tar dem, för hur skall jag kunna lämna tillbaka dem?!) fredagsfrågorna från Quetzala och besvarar dem i min egen blogg! (Om du har lust får du gärna svara på fredagsfrågorna i mina kommentarer/på din egen blogg!).

1. Vad har du för nyårslöfte?
- Jag ska gå ner 5 kilo till sommaren, sluta äta godis/sötsaker, inte låta skolan ta över mitt liv och bli bättre på att höra av mig till folk.

2. Vad tror du blir årets stora trend?
- Jag är tveksam, jag tror starkt på stora, ostrukturerade mönster på t-shirts/klänningar/tunikor. Nertill tror jag att vippkjolen eller chinos tar överhand. Och MCbootsen till det. Årets trender blir nog en aning kaos-artade.

3.
Har du fyndat något på rean?
- Eftersom jag fortfarande är gipsad och går på kryckor har det inte blivit speciellt mycket reashoppande för mig. Dessutom försöker jag spara pengar...

4. Vilken låt kan du inte få nog av just nu?
- The Hives - Tick Tick Boom (men jag tror jag tröttnar på den vilken dag som helst...).

5. Vad gör du för kul ikväll?
- Ikväll ser jag på One Tree Hill, läser Liza Marklunds Nobels Testamente och målar naglarna.

6. Och resten av helgen?
- Imorgon kollar jag på den senaste Harry Potter-filmen och pussas med Adam.

Kommentarer
Postat av: Elin

tittar in och säger hej...


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback