Modeveckan

Jag försöker hänga med i vad som visas på Stockholm fashion week, men det är inte alldeles lätt. När man sitter framför en dator i ett kallt rum med tusen ylleplagg på sig, känns inte fashion week som något befintligt begrepp. Det jag har lyckats uppfatta är i alla fall att Elin Nyström och Pudel har levererat det som fallit mig mest i smaken. Tror jag. Jag har inte sett alla designers och jag har inte sett alla plagg från alla visningar. Mycket inspiration har jag i alla fall fått!

Vilka är dina favoriter på modeveckan?

Kommentarer
Postat av: rar.

Dagmar var klart min favorit, tyckte att de har tolkat dera inpirationskälla, filmen Perona av Ingmar Bergman, på ett väldigt vackert sätt. Beckmans hade båda fina och nyskapande kläder, gillade att mycket var stickat. Whyred hade fina detaljer och fina klänningar. Och Carin Wester så klart, tycker om det mesta av hennes kläder. Tycker mycket om byxorna jag äger av henne.

2008-02-01 @ 19:02:53

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback