Onsdag

Först vill jag tacka för era kommentarer kring böckerna i föregående inlägg! Jag har inte bestämt mig för vilken bok det blir ännu, jag har ännu ett par dagar på mig att besluta det (tills jag har läst slut den bok jag läser just nu).

Idag har jag först varit i skolan 8 timmar, som vanligt ganska jobbigt och krävande. Ikväll har jag även varit på direktionsmöte i ca. 2 timmar, vilket även det kräver koncentration. Därför känner jag mig nu som en kokt broccoli i hjärnan och är inte helt säker på vad det egentligen är jag skriver.

Just nu sitter jag hemma hos A och skriver blogg, han är själv och jobbar på tillbyggnaden.

Imorgon får jag bort mitt gips. Gissa vem som har längtat?

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback