Tolk för killar om tjejer

Här killar kommer några kloka ord som kan användas som en tolk, vad tjejen menar och vad du förväntas förstå. Jag tycker själv att det är bra att förklara sådant så att man slipper bråka om onödiga saker. Och jag vet, ni tänker "varför inte bara säga rakt ut vad du menar?". Men nej, allting blir så mycket mer komplicerat då och det är inte alltid man vågar blotta sin själ så mycket.

När en tjej:
- Är tyst, så rullar det flera miljoner tankar i hennes huvud.
- Bråkar med dig, så tänker hon väldigt djupt.
- Tittar på dig med ögonen fulla av frågor, så undrar hon hur länge du kommer vara vid hennes sida.
- Svarar "jag mår bra" efter några sekunder, mår hon inte alls bra.
- Tittar sorgset på dig, undrar hon varför du ljuger.
- Lägger sitt huvud på din axel, så önskar hon att du är hennes förevigt.
- Försöker få kontakt med dig varje dag, då söker hon din uppmärksamhet.
- Smsar ofta, vill hon att du svarar åtminstone en gång.
- Säger jag älskar dig, menar hon det.
- Säger att hon inte kan leva utan dig, då har hon tänkt klart om att du är hennes framtid
- Säger att hon saknar dig, så kan ingen i hela världen sakna dig mer än vad hon gör.


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha nej usch vad äckligt. Tur att de fick nya då :P


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback