Varför måste man bli vuxen?

Tack för idéerna kring min praktik! Det är kul att se att ni orkar engagera er i mina problem. Jag har bestämt mig för att kolla med dagkliniken för att se om jag kan få praktisera där! Hoppas det.

Idag skulle jag, som tidigare nämnt, ha tagit bort gipset, men de ringde från sjukhuset klockan 09.45 och meddelade att det står i min journal att jag skall ha gipset ännu en vecka. Nu får jag bort det först nästa torsdag. Det innebär att jag inte far på "arbetsdagen" på fredag som jag skrev om. Dessutom kommer jag att få jättestressigt med att hinna övningsköra innan jag ska på mörkerkörning.

Just nu önskar jag att jag var 5 år igen, då slapp man ta ansvar. Jag har en bunt med massor av viktiga papper som ligger på mitt skrivbord just nu, men jag orkar inte ens sortera dem, än mindre tänka på vad de innebär för min framtid.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback