Andas in, andas ut och böj och sträck

Hej hej!

Sitter på jobbet just nu. Jag jobbar för snabbt och effektivt för mitt eget bästa, jag blir alltid klar med allt dagens arbete långt innan dagen är slut. Men men, jag kan alltid surfa runt på nätet och ha det bra.

Ikväll blir det core på Avancia. Det var evigheter sedan jag var på core sist, det brukar alltid hinna bli fullbokat långt innan jag hinner in på Avancias hemsida. Men den här gången hade jag tur. Däremot gissar jag mig på att ni kommer få läsa ett och annat klagomål från min sida imorgon, träningsvärken är högst antagligen ett faktum. Nåja, jag ska på pilates imorgon och då får jag sträcka ut musklerna igen. Sedan ska det nog bli bra igen. Det är härligt att gå och träna när man vet att det inte kostar en något alls! Motivationen är mycket bättre då. Annars är ett bra motivationstips att köpa ett månadskort, räkna ut ur många gånger du måste gå på en månad för att  få valuta för pengarna och sedan gå minst det antalet gånger! För ingen vill ge bort pengar till träningscentret.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback