Dagens Aftonbladet, 140708

Dagens Aftonbladet; "Sommarens heta sextrend - dogging".
Haha, alltså va? Människor som snackar på nätet, träffas irl för att ha offentligt sex. Det är fritt fram för dem, men jag förstår inte riktigt... Alltså, jag tycker helt klart att vi ska ha sexuell frihet (inom lagens ramar), men jag förstår inte det där med att ha sex offentligt, så att andra människor kan kolla på? Är det upphetsande? Och sedan att RFSL vandrar runt i områdena där de här människorna brukar ha offentligt sex, för att dela ut kondomer. Det är som en arrangerad sexfestival. Konstigt? Kanske. Kul? Kanske. Något för mig? Nej.

Skulle du kunna tänka dig att ha sex med en främling mitt ute i naturen?


Bild: Aftonbladet.se

UPPDATERING: Kolla in här, tydligen är det inte bara jag som är lite pryd. Alltså sex i naturen, okej, men inte varsomhelst. Tur att jag inte är ensam om att tycka att hela världen inte behöver vandra förbi när man gulligullar.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback