Det går bra nu

Det gick hur bra som helst att göra intervjun. Och jag har många riktigt bra idéer om hur jag ska skriva artikeln så att den passa Xit. Det känns ju extra viktigt att skriva bra, men roligt, nu när åsikterna har rasat över Xit. Men det blir nog bra.

Nu har jag nyss bytt kläder, tagit en "raggardusch" och bättrat på sminket. Snart kommer A och några av mina tjejkompisar hit på inför-Håkan-Hellström-fest. Men mest längtar jag efter att A ska komma, för han har med sig spagetti till middag åt mig. Haha. Jag har inte hunnit laga något själv, och micropizzorna är slut i frysen. Tur att man har en så snäll pojkvän! Gud vad jag är trött och hungrig just nu. Det känns som att jag flummar? Gör jag det? Kanske.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback