En liten söndagsuppdatering

Hallå bloggläsare!

Här sitter jag och försöker svalka mig. Jag har legat i solen hela eftermiddagen och det var hot hot hot. Gårdagskvällen var lyckad, kanske lite trist mot slutet, men överlag vad det roligt. Dock var jag inte ens in på festivalområdet, haha. Det ska tas igen ikväll! Ikväll blir det bio också, det blir att kolla på Mamma Mia.

Nej nu ska jag ta tag i lite saker som jag har liggandes här hemma, jag konstaterade nyss att jag knappt har varit hemma på en och en halv vecka. Det är lång tid när man inte är bortrest eller så. Haha.

Jag har lite halvångest över alla måsten och allt som ska göras, medan jag själv bara vill leva livet och ha kul. Men det ordnar sig säkert på ett eller annat sätt. Det gör det alltid!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback