En ny dag att njuta av

Godmorgon!

Idag kurrar min mage som tusan. Jag skulle äta två smörgåsar imorse, som vanligt, men när jag skulle ta första tuggan så kände jag att smörgåsen luktade förjävligt. Så det blev en kiwi till frukost. Och tre koppar kaffe. Inte speciellt snällt mot magen va?

Tack Liz för att du räddade mig och A från gråa hårstrån. Som vi letade runt på nätet igår för att hitta just det programmet, Urban Legends. Ni vet hur det blir när man hakar upp sig på något och inte kan släppa det? Precis så kändes det med det här programmet.


Nellan, Tindra och Lillemor.

Ikväll är det allsång i badhusparken. Ordnad av Petronella Wester och med bl.a. Lill Lindfors som gäst. Petronella och Lill är båda mina släktingar, så jag funderar på att gå dit. Dessutom är det ju superroligt med allsång! Hoppas bara att det är bra väder eftersom det är utomhus. Det börjar klockan 19.00 ikväll och inträdet kostar 15€. Bara så att alla mina allsångssugna åländska bloggläsare vet.

Bild: ålandstidningen.

Kommentarer
Postat av: Liz

hihi varsågod :P


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback