Erbjudande om att resa

Åh, jag har fått ett erbjudande att följa med på en resa till Norra Karelen med fredsinstitutet i augusti. Jag måste bestämma mig senast imorgon om jag ska följa med eller inte. Jag är onekligen väldigt sugen på att följa med! Mitt enda bekymmer, jag måste kolla med min boss om det är okej att jag jobbar några dagar färre än avtalat. Dessutom lär väl min pojkvän flytta till Sverige ungefär då, men det ska han väl klara av utan mig? Haha.

Ni får väl hålla ögonen öppna i bloggen imorgon för att få veta om jag ska ut och resa eller inte.

Kommentarer
Postat av: jaana

hehe, jag sku på det lägret, anmälde mig o allt, men jag fick förhinder sen. Men jag tyckte oxå att det verka jättekul :)

2008-07-03 @ 15:24:28
Postat av: Hanne

Det låter faktiskt riktigt najsigt.


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback