Fånga dagen

Ikväll ska jag och A bara mysa, Rockoff-festivalen får klara sig utan oss. Haha. Han och jag är bjudna till en kompis på lite sommarslapp-med-valfri-drink-i-handen, men jag tror inte att vi orkar ta oss dit. Vi är lite lata.

Imorgon ska jag jobba 8.30-16.00, vara med och hålla presskonferens 13.00 (en kloning beställd tills imorgon, tack!) och göra en intervju klockan 17.00. Det är inte lätt att ha många järn i elden! Efter att intervjun är gjord (ska jag försöka renskriva den till en rolig och bra artikel till den omdebatterade Xit) kommer några kompisar över till mig för att ladda upp inför Håkan Hellströms konsert klockan 21.30. Jag hoppas att alla Håkanfans kommer till Rockoff och njuter tillsammans med oss!

Sedan i helgen har jag planerat en överraskning för älsklingen och han får inte veta vaad. Aaah, jag njuter något otroligt av att hålla honom nyfiken! Men roligt kommer vi att ha, det lovar jag. Bloggen däremot... Den lär eka tom.

Hoppas att du njuter av tillvaron precis lika mycket som jag gör!
Lev i nuet, superviktigt hörni!


Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback