Hemmafru?

Huslig som jag är så har jag bakat en kladdkaka (förhoppningsvis godare än snygg) idag. Orsaken till bakande är att Johanna kommer hit på kvällsfika om en halvtimme. Det ska bli kul att träffa henne! Dessutom har jag "gjort" en prylhängare. Det var ganska svårt... Haha! Nej då, jag spikade i två skruvar (jag vet att man ska spika spikar och skruva skruvar, egentligen) i väggen och sedan knöt jag ett snöre mellan dem. Voila! En alldeles egen prylhängare. Bildbevis kommer! Dessutom ska jag plåta dagens outfit, eftersom jag har mina nya chinos från H&M på mig.

Det jag tänkte skriva i det här inlägget var egentligen att jag nog bra kan tänka mig att bli en hemmafru, efter några år inom arbetslivet. Det är ganska mysigt. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, så känner jag oxå. Skulle kunna va hemmafru efter att ha jobbat i 5 år kanske :P


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback