Jag är lite trött

Igår blev det ingen Dagens Aftonbladet. Dels hade jag ingen dator på jobbet och dels hade jag ingen ork på kvällen. Efter jobbet igår lade jag mig på sängen för att läsa lite. Det resulterade i världens skönaste power nap! Sedan packade jag ihop lite saker och blev upphämtad av A. När vi var hemma hos honom satt vi mest och pratade och skrattade med hans brorsa, kusiner och kusins pojkvän. Riktigt roligt faktiskt!

Idag ska jag hinna jobba, träna, fika med Johanna och sedan kanske träffa A. Dessutom måste jag verkligen försöka ta tag i det reportaget som jag ska göra till nästa Xit.

Förresten, är det någon som har hunnit läsa min artikel i senaste Xit (den kom ut igår)? Kritik! Berätta för mig vad jag gjorde bra och vad jag gjorde dåligt.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback