Min kväll

Jaa, här sitter jag. Praktiskt taget mitt i natten. A och grabbarna har dragit iväg på krog efter en hel del öldrickande här i Kalmarnäs. Jag har tagit det riktigt lugnt, läst tidningar och kollat på Gossip Girl i biorummet. Tack gode gud för ljudisolerat! De där killarna har ju så otroligt dålig musiksmak. Och dessutom ska de lyssna på musiken på högsta möjliga volym. Sedan blev det plötsligt strömavbrott, då anslöt jag mig till den manliga förfesten och satt mest och lyssnade på deras knasiga samtalsämnen. Om det var alkoholen som pratade eller om de alltid är sådär knäppa, det vet jag inte, men knäppa samtal var det!

Nu är strömmen tillbaka, men jag kan ändå inte hjälpa att jag tycker att det är lite läskigt att sitta här ensam mitt ute i ingenstans (nåja, nästan i alla fall). Hur ska jag kunna sova? Eller ska jag orka vara vaken?

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback