Tjatmoster?

Imorse skrev jag att jag undrar när mitt H&M-paket kommer. Och när jag kom hem från jobbet låg AVI:n på köksbordet. Härligt! Imorgon ska jag hämta ut det på lunchen. Hur ska jag sedan kunna hålla mig från att prova kläderna direkt? Kanske jag smiter in på toaletten för att prova lite snabbt...

Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå, om 25 minuter ska jag träffa resten av gänget inför resan till Karelen. Värst vad det känns som att jag tjatar om den resan. Känner du också att det har blivit lite för mycket resan-till-Norra-Karelen-snack här i bloggen? Borde jag kanske skriva ett ordentligt inlägg om vad resan innebär ungefär en vecka innan jag åker och i övrigt skippa allt snack om den? Tyck till!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback