Ännu mera onödigt skrivande

Jag citerar mig själv (taget från ett sms som jag skickade till A), "lite jobbigt med direktionsmöte så här dagen före, men samtidigt hållder det kanske nerverna nere. Annars lär jag gå upp i varv tills jag är olidlig". Men nu känner jag att jag redan nu är lite olidlig. När mina familjemedlemmar pratar med mig svarar jag saker som "ja, det har jag packat ner", "planet avgår 18.00" och "jag ska tänka på att dricka mycket vatten", även om det egentigen inte alls var det samtalet handlade om. Sådant är livet. Imorgon den här tiden slipper ni bloggläsare, min familj och mina vänner höra på det här förväntansfulla struntpratet. Då är det enbart A som behöver lyssna. Moahahhaahhaa. Ja, ni hör att jag börjar bli lite knäpp. Men om en halvtimme ska jag vandra upp till min kära yrkesskola och efter det ta mina direktionsmedlemmar i handen när vi går till ÅSS för en supé. Det ska bli roligt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror det är bra för dina nerver att få komma bort nu ett tag Julia ;) haha.



Nej men, hoppas att ni får en supermysig resa :)

Postat av: Julia

Jag hoppas att ni får roligt på resan, och du har säkert rätt om benet. På freda o lörda kommer jag vara helt upp i varv, o glömma allt :P

2008-06-03 @ 20:42:21
URL: http://lulibell.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback