Dagens sista

Det blev inte av att kolla på Cloverfield, eftersom biorummet var upptaget av A:s mamma och pappa. Typiskt! Istället kollade vi lite på Sex and the City säsong 6. Vi har snart tagit oss igenom säsongen, och är mer än taggade inför filmen! (Om A verkligen är taggad vet jag inte, men han är så illa tvungen).

Kan hända att det blir lite halvdåligt med blogginlägg den här veckan. Det är fem dagar Alandia-jobb, träning och Xit-jobb på gång. Dessutom har jag ju lovat er bilder på mina nya skor, som jag älskar. De är helt klart ett par nya favvisar! Bilder kommer, jag måste bara orka ta kameran ner en våning till skorna. Haha.

Nu blir det att läsa lite bok innan det är tuttatime.
Hoppas att ni har haft en lika bra långledighet som jag har haft!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback