Den förlorade och återfunna flickan

Nu är jag hemma från Rhodos. Eller jag kom hem igår vid 11-tiden. Det har varit en helt fantastisk vecka! Jag är verkligen glad att jag och A investerade våra pengar i en gemensam resa. Nu sitter jag här och äter vitchoklad medan jag väntar på att alla bilder ska laddas in i datorn. Dagen har gått åt till att packa upp och, det mest tidskrävande, läsa alla missade blogginlägg... Observera antalet blogginlägg till höger i överkanten. (Dock var det fler inlägg än så, men jag glömde print screena direkt). Efter mer än tre timmar framför olika bloggar har jag besltutat mig för att rensa upp i bevakade-bloggar-listan. Det känns som att jag överskattar bloggfenomenet.

Äntligen har alla bilder förts över till datorn, dags att kolla igenom dem. Återkommer snart med ett inlägg om resan. Har saknat att blogga! Hoppas att ni också har saknat mina ord på skärmen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart vi har saknat det :D Har du fått Johannas Sms? :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback