Det blev en bra kväll

Jag älskar när dagarna inte blir som planerat, fast det är både på gott och på ont. Ikväll hade jag tänkt äta tråkmiddag, duscha, fila naglarna, skriva på Xit-artikeln och sedan göra ingenting. Istället åt jag middag på La Strada med mamma, filade naglarna, drack kaffe och åt glass (med maränger och kinuskisås), skrev 1/8 av artikeln (hur jag vet att det är en åttondel? För att artikeln består av åtta delar...), spelade the Sims och sedan klippte jag gräs. Det var faktiskt riktigt skönt att klippa gräs, jag borde börja vara ute oftare. Jag är så dålig på att komma mig för att gå ut. Allt för ofta lockar den här burken mera. Haha.

Nu ska jag kolla på lite Grey's Anatomy (det sista avsnittet?) och sedan försöka sova eftersom det är tidig uppstigning imorgon. Ha det bra!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback