Idag har jag på mig svarta trosor

Nu sitter jag på jobbet. Jag har nyligen torkat upp efter ösregnet som behagade komma precis när vi skulle på lunch. Det betyder att håret är stripigt, kjolen skrynklig och ansiktet glansigt. Men jag är inte bitter för det. Om 50 minuter slutar jag för dagen och då ska jag hem och epilata benen. Kul att veta va? Fenomenet bloggar är ju som gjort för att alla ska kunna hålla reda på vad bloggaren gör. Hela tiden. Typ "igår var jag på toaletten sju gånger", "mina skor klämmer på höger stortå", "på väg till jobbet cyklade jag förbi en tant", "jag har haft sex två gånger den senaste veckan" och så vidare. Varför är sådant här intressant? Säg mig.

Nu körde polisen förbi utanför fönstret.
Den stannade vid vägkanten utanför "matthuset".
Nu körde den iväg igen. (VEM BRYR SIG?!)

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback