Livet är härligt

Vad kul att se att i princip alla mina vanliga läsare (svårt att säga om det är samma som förut, eller nya, men det är i alla fall ungefär samma antal) har hittat tillbaka efter en veckas semester. Dessutom ser jag att förvånansvärt många tappert har klickat sig in på den här sidan dag efter dag, i förhoppning att ett nytt inlägg skulle ha dykt upp. Nu sätter bloggandet fart igen i alla fall. Imorgon ser det ut att bli tjejkväll med Johanna och Anna (och givetvis ost och kex!), på måndag börjar sommarjobbet på Alandia-bolagen, när jag har tid ska jag skriva en artikel till Xit och så ska jag försöka få till tid för att umgås med min stödbehövande. Ah, livet är härligt.

Nu ska jag gå och prata med min blomma lite, den ser ledsen ut efter en hel vecka "utan" koldioxid. Tänk hur du skulle må om du inte fick syre på en vecka...

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback