Resfeber eller vanligt svammel?

Nu är väskan stängd. Jag får plats med allt jag behöver. Jag har med mig allt jag behöver. Tror jag. Jag har en dold talang. Min dolda talang är att om jag, mot förmodan, glömmer något - då glömmer jag alltid det viktigaste. Telefonen, kameran, pengarna, underkläder. You name it. Jag har till och med glömt hela väskan, men då skulle jag bara till Lemland, Lemböte, över en weekend. Då kunde mamma komma ut med min väska, snabbt och smidigt. Men vad gör jag om jag står på hotellrummet på Rhodos och inser att jag har glömt något superviktigt, låt oss säga mina minipiller? Hur i hela världen ska jag få mamma att komma över med dem då? Kanske det är bäst att bli vuxen och inte lita på att mamma står bakom och håller det man har glömt i handen. Kanske.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, när vi skulle resa bort en gång.. tror faktiskt det var när vi skulle till Rhodos också, så glömde vi passen hemma. Som tur var så kom vi på det i Långnäs så våra grannar fick komma dit med dem, hastigt! Så, kom ihåg passen ;)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback