Shoppingfynd från Rhodos

Här kommer mina fantastiska inköp från Rhodos:
1.
- Två äkta fejk Ray Ban, såklart i modellen Wayfarer. Ett par sköldpaddsmönstrade och ett par enkla svarta. PUSS på dem.

2.
- En Satinelle ice premium epilator från Philips. Jag ska testa den idag...

3.
- Ett par flip-flop med fina fjärilar på, trendigt trendigt.

4.
- En handkräm med doft av kokos, jag njuter varje gång händerna kommer i närheten av näsan.

5.
- Ett läppfett från det populära märket Oliveway, även det med kokosdoft.

6.
- En flaska ouzo, ett nästan obligatoriskt köp när man är i Grekland.

7.
- En voodoo-docka. Jag valde dockan "gossip girl" och beskrivningen av hennes krafter låter så här: "Are your ears burning? Gossip girl will sto someone from saying anything bad about you. She will protect your reputation from harm".

8.
- Ett body butter (övers. 'kroppssmör') från samma märke som läppfettet. Doften är oliv, mandel och kokos.

9.
- En röd liten handväska med lång axelrem. Superhet och praktisk i dimman på krogen.

10.
- En weekendbag av äkta koskinn. Jag gillar den massor!

+ att jag köpte en tavla med grekiskt motiv (ni får se den när den har fått  en ram och hänger på väggen) och presenter till min kära familj.

(Dagens andra otur: internet lade ner när jag var mitt uppe i ett blogginlägg, vilket resulterade i att jag fick börja om från början, börja om på nytt).

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback