Xit juni

Som jag skrivit om förut har jag fått skriva en grej till senaste Xit (som kom ut för någon dag sedan). Det jag fick göra var en liten grej (som ändå täcker en halv sida), nämligen "månadens idol". Men det viktigaste av allt, för mig, var att få se orden "Text Julia Lindfors" i tryck. Åh, vilken härlig känsla. Till nästa nummer ska jag skriva en längre sak och sedan hoppashoppashoppas jag att Zandra vill fortsätta ha mig som skribent. Jag tycker verkligen att det är superroligt! Jag antar att ni alla bloggläsare imorgon rusar till närmaste tidningsställ för att  få ett eget exemplar (eller läser tidningen här). Även fast det bara är en kort intervju så tar jag mer än gärna emot synpunkter, feedback och komplimanger. Och återigen; tack Kattis för att du rekommenderade mig! Jag är skyldig dig en fika, eller en drink.


Bilder: privat.

Kommentarer
Postat av: anna

Jag såg det i morse när exit kom i brevlådan ^^ Jag är faktiskt stolt över dig ^^


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback