Annandag påsk

Nu ligger snön vit på marken, vilket får mig att längta efter skidåkning. När jag sitter framför datorn och läser vad bloggare skriver om sina underbara skidresor till olika svenska skidorter blir jag riktigt avundsjuk. Jag skulle ge nästan vad som helst för att stå högst uppe på ett fjäll, redo att kasta mig ner för backen. Men istället får jag tänka frammåt och vara glad för resan söderut, som det inte är alltför länge tills.

Om jag måste rangordna påskdagarna efter vilken som har varit bäst, vinner nog den här dagen. Egentligen har jag inte gjort något speciellt, men jag har inte varit stressad överhuvudtaget, humöret har varit på topp och jag och A har verkligen tagit oss tid för varandra. Det är viktigt för kärleken!

Ikväll ska jag en sista gång läsa igenom de papper om mänskliga rättigheter som är underlaget för en uppsats som jag ska skriva imorgon. Jag hoppas verkligen att jag klarar mig bra i den uppsatsen, för mänskliga rättigheter är så otroligt viktigt.

Kommentarer
Postat av: Hanne

Själv sitter jag och slavar igenom filosofin. Lycka till med uppsatsen!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback