Astronomi, i skolan

Nu sitter jag här i skolan, egentligen är det meningen att vi ska läsa på om saker inom astronomi. Jag är noll intresserad för jag tycker att det mesta är luddigt. Tidigare idag fick vi ut våra fysikprov i astronomi, jag hade alla rätt. Suveränt att man kan få full pott på ett prov om något som man inte ens tror fullt ut på. För det som inte kan bevisas finns inte.

Studiebesöket på Alandia-bolagen var suveränt! Det bjöds på mackor, kaffe, te, mineralvatten, pommac, choklad, frukt... osv. Dessutom var det intressant, haha.

Kommentarer
Postat av: Hanne

Ja, när det kommer till ämnen har vi nog väldigt olika smak, verkar det som, haha. Jag gick igenom en period i högstadie då jag var sjukt intresserad av astronomi.


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback