Bättre humör

Idag är jag på bättre humör. Tack gode gud för det. Dock (jag börjar bli som Tony Irving med sina ständiga 'men'), har jag sovit väldigt dåligt de senaste nätterna, vilket leder till att jag ändå är lite småirriterad.

Nu har jag fått lite ordning på alla papper som varit för viktiga för att bara ligga huller om buller. Snart ska jag tillbaka upp till skolan för att hålla tjejgruppen, kul!

Eftersom jag nu har läst klart den sista Harry Potter-boken ska jag börja på någon ny. Dessa har jag liggandes som bara väntar på att bli lästa:
Men nu återstår ju såklart frågan om vilken jag ska läsa först. Vilken tycker du att verkar lite bättre än de andra?

Kommentarer
Postat av: Kattis

Kom hit och se teatern "Bitterfittan" först. Jag kan ordna gratis biljetter.

2008-03-04 @ 16:30:43

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback