Finns det hjärterum, finns det stjärterum

Nyss hemkommen från A:s farmors 65-årskalas. Riktigt roligt faktiskt! Det är kul att jag börjar känna hans släkt rätt bra.

Ikväll börjar tv4s nya satsning; körslaget. Jag tycker att idén känns sådär. För det första har jag inte fått klarhet i vad det egentligen går ut på, förutom att skänka pengar till välgörenhet och för det andra så tycker jag mest att det verkar vara en samling på-väg-att-förlora-kändisskapet kändisar. Men det kanske blir ett bra program i alla fall? Jag får se om jag kollar in det ikväll.

Förresten, som jag skrivit tidigare hållar A och hans familj på och bygger ut huset (det börjar bli rätt färdigt nu) och i det nya badrummet har de ett bubbelbad. Och vet ni vad det charmigaste är? De har små, små lampor i taket ovanför bubbelbadet som bildar ett hjärta. Det är så romantiskt att mitt hjärta säger 'naaaw'.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback