Min dag, helt enkelt

Nu sitter jag här i skolan. Hittills har jag befunnit mig här i tio och en halv timme. Det är länge! Snart ska jag på direktionsmöte och efter det får jag äntligen gå hem (för att eventuellt plugga...).

Imorgon ska jag göra mörkerkörningen inför körkortet, jag är nervös. Fast jag tror att det är ganska enkelt, eller?

Trots min långa skoldag har jag haft en bra dag, jag har faktiskt kul i skolan. Tro det eller ej, men det är möjligt. Haha. Hoppas du också har haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du kommer att klara mörkerkörningen galant :p Klarade jag den, så klara du den! ;) För när jag gjorde den så var det halt första gången på hela min tid av övningskrande ;) Det var en hög isvall mitt på vägen som man skulle igenom när man skulle köra om, men jag klarade det ändå :)

Postat av: Hanno-Banno

Jo mörkerkörningen har jag också fixat. Det är inte alls så illa. Hutlöst pris är det på det dock. Man ska bara köra om lite och så. Blir nog fint.

2008-03-11 @ 21:55:26
URL: http://lustifik.blogspot.com

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback