Städa, städa varje fredag

Idag har jag varit effektiv! Dagen började med tyskaprov, vilket gick suveränt. Efter det hade jag två lektioner matte, de sista inför provet nästa vecka. Det kändes rätt bra, jag tror att jag har koll på trigonometrin nu. När jag kom hem från skolan började jag dammtorka allt i mitt rum (och du som känner mig vet att jag aldrig dammtorkar). När alla hyllor var skinande rena (och jag även hade hittat det sista försvunna påskägget) tog jag dammsugaren och swosh så var hela mitt rum snyggt. Dessutom tvättade jag upp några necessärer och tog ut mattan. Imorgon ska jag byta sängkläder (eller om jag orkar göra det ikväll redan).

Efter allt städande tog jag en "paus" och lade inbjudningskort i kuvert. Ja, jag ska ha en 18-årsfest. Det kommer att bli en relativt liten fest med mina närmaste vänner. Jag ser fram emot det massor!

Nu kom jag nyss ur duschen och väntar på att A ska komma hit.

P.S. Jag har varit så upptagen med städningen att dagens enda mat har varit frukost och en smoothie... Hungrig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktig du är som städar :)

Kom på vernissage ikväll då? ;)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback