Åh, om jag bara fick städa lite

Historiaprov, historiaprov. Jag har en oerhörd lust att rensa ur de två skåpen som finns på mitt skrivbord, dessutom känner jag för att reda upp och sortera plagg i garderoben. Inte skulle jag heller säga nej om någon bad mig bädda rent, putsa skor och dammsuga. Nej, gud vad jag skulle säga ja till det. Som ni förstår är det den obligatoriska jag-orkar-inte-plugga-utan-istället-kan-jag-göra-något-vettigt-typ-städa känslan som har kommit. Och eftersom jag är en sådan pedant att jag inte har något "synligt" att städa är det de ting som finns bakom skåpdörrar som är min längtan. Men faktiskt, jag skulle behöva göra alla de ovanstående sakerna. Men jag måste plugga historia också. Kanske jag tar ett ryck med historian nu och sedan börjar jag dona med allt annat? Sen ska jag ju sola också, det får jag inte glömma!

Nåväl, tillbaka till EPOS och förträng alla städbegär.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback