Jag lovar att jag skulle tillbringa all tid i sängen

Idag är jag på ett "inte tacka nej-humör". Därför skulle jag inte tacka nej till att vara så här snygg när jag sover. Jag syftar alltså på linnet och underbyxorna/shortsen, fast å andra sidan skulle jag väl inte tacka nej till hennes kropp heller. Om jag skulle ha de där sovkläderna så lovar jag att jag skulle tillbringa all min lediga tid i sängen, det borde ju åtminstone A gilla... Kanske en tidig julklapp? Haha.

Dessvärre tillåtet inte min budget mig att köpa sovkläder för $102... Men drömma går ju alltid!











Bild: http://www.shopbop.com/ocean-air-camisole-eberjey/vp/v=1/845524441819849.htm?folderID=2534374302029428&fm=whatsnew


Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback