Kärlek vid första ögonkastet


Ja, nu när du har fått se den ovanstående bilden antar jag att du också är kär. För väskan på bilden måste vara årets snyggaste. Ja, redan i maj vill jag utse årets snyggaste väska. Jag är mållös. Jag funderar faktiskt på att beställa den. Inte för att jag behöver den, utan för att den är perfekt. Det är en Julia-väska. Tänk vad många tejprullar jag ska kunna ha i den.

Väskan finns hos
have2have.se och tipset om den fick jag från Garderobsgrubbel & byråbekymmer.

Kommentarer
Postat av: Hanne

Jag är faktiskt helt mållös, ärligt talat. Den är sjukt fin!

Postat av: Anonym

tror att en liknande väska finns i butiken brevid puneh oriental i m:hamn...

2008-05-08 @ 11:42:25
Postat av: Johanna Holmström

Den va faktist super söt, köp den om den inte e för dyr!!

2008-05-11 @ 14:40:59

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback