My complaining department

Från och med idag ska A börja jobba natt. Det innebär att han går på jobb 22.00 och kommer hem 06.00. Vilket i sin tur innebär att han vaknar först vid 16-17, vilket ger oss väldigt få timmar per dag att umgås - och att sova med varandra är uteslutet. Jag både gillar och ogillar det här, jag gillar att han har fått jobb och att pengarna kommer rulla in på hans konto, men jag ogillar att vi kommer ha helt olika dygnsrytm och mycket mindre tid till att träffa varandra. Men, kanske jag får se det som att det här är ett litet steg i den riktning som kommer till hösten, det vill säga när han flyttar till Stockholm och vi enbart kan ses på helgerna. Jag kommer vara tokig av saknad, tur att jag har massvis med skolarbete att ägna mig åt. Och många bra böcker!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Men då är han ju ledig när du kommit från skolan, fram tills du nästan ska gå och sova, tänkt positivt :)! Sen tror jag inte att han sover 10-11 timmar heller, annars är han riktigt duktig!

2008-05-12 @ 18:24:55
Postat av: Frida

Oj ska han flytta till Sthlm sen, ja då får du känna på hur jag har det :(. Kanske vi blir Ålfen polare då ;P.

Postat av: Frida

Nej jag vet, men för mig kommer Ålfen alltid vara Ålfen, oavsett vilken båt det är :P. Haha.

2008-05-12 @ 19:47:43
URL: http://jolandaa.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback