Så mycket att göra - så lite tid

Dagen började med två timmar beachvolley på Lilla Holmen, riktigt roligt! Dock ser det inte så lovande ut för SoS06 (vår klass) inför den stundande skolcupen i beachvolley. Men vi ska försöka hinna träna ett par gånger på fritiden. Om det inte vore för alla prov så...

Efter lunchen hade jag prov i ungdomsledarskap, det var en partent och jag kände att jag hade stor nytta av kunskaperna man har fått nu under våren som tjejgruppsledare. Direkt efter provet höll vi också vår sista tjejgruppsgång, lite sorligt - men vi har i alla fall haft en bra tid tillsammans! Tack alla underbara tjejer

Nu har jag kokat kaffe och sedan gäller det att plugga järnet. Så mycket att göra - så lite tid.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hehe ja;). Ja men vi borde övertala Peter att vi ska ha beachvolley sista gången på gympan också.

Postat av: Anna

Ser inte så lovande ut för MK06 heller ska jag säga ;)

2008-05-13 @ 19:39:38
URL: http://tingeling0.blogspot.com

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback