Smygreklam för Avancia

Hemma igen. Jag kan inte låta bli att förundras över hur lite tid som krävs för att cykla ner till Avancia, sola och sedan cykla hem igen. Det här skulle jag kunna göra flera gånger per dag (om det inte vore för cancerrisken då)! På tal om Avancia så har jag bestämt mig för att jag inte har råd/orkar träna något nu före Rhodos-resan, istället ska jag försöka punga ut me 79€ för ett sommarkort (79€ för två månader, 99€ för tre månader). Och vet ni vad det bästa med sommarkortet är? Förutom att det inkluderar gruppträning och styrketräning så får man även sola solarium hur mycket man vill! Perfekt ifall det blir en regning sommar (eller om man sitter instängd på ett kontor 32 timmar per vecka). Om man inte hinner bli fit före sommaren, så kan man alltid bli det under sommaren då man har lite mera ledig tid. Perfekt.

Bild: http://img.unt.se/Article_Images/348_06081557FotostationSommarplaga4.jpg
(Så kommer väl jag att se ut efter sommaren).

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback