Snabba ryck, snabba fingrar, snabba cash

YES, nu är reflektionen färdigt skriven. Om jag är helt nöjd? Nja, ska jag vara ärlig så är den lite av ett hafsverk. Men jag tror att det blir ett bra vitsord i alla fall, om vi ens får betyg på reflektionerna. Det kanske bara bakas in i krusvitsordet sen. Hur som helst så lämnar jag in den imorgon, istället för på tisdag. För då kan jag känna att jag är riktigt ledig imorgon kväll. Skönt!

Nu ska jag lägga mig och läsa, har börjat på Snabba cash av Jens Lapidus. Riktigt bra hittills! Hoppas den håller sig boken igenom. Någon som vet?

Kommentarer
Postat av: ida

jag läser jenna jamesons "att älska som en porrstjärna" och jag tycker om den. om jag inte minns helt fel så såg jag en bild på den här på din blogg.. säg till om snabba cash är bra, för isf så läser jag den sen;)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback