Tips till pollen- och gräsallergiker!


Jag är pollen- och gräsallergiker. Jättejobbigt kan vissa tycka, men jag försöker att ta min medicin och låtsas som att jag inte har några besvär av allergierna. Men nu har jag verkligen lyckats lindra dem väldigt mycket. Jag äter Cetirizin Merck NM och jag tar dem på kvällen. Det är ett hett tips till alla allergiker som genomlider varje morgon med andningsvägar små som ett sugrör, rinnig näsa och kliande ögon. När man tar allergimedicinen på kvällen så sitter den fortfarande i med nästan full styrka på morgonen, det betyder att du slipper vakna av att du knappt kan andas. Superbra, tycker jag!

Bild: apoteket.se

Kommentarer
Postat av: Frida

AAh okej ;). Tack! :D Haha ja jag gissade på andfådd först, men sen så tyckte jag att det såg så konstigt ut med and. haha. Ja jag är förvånad över det själv :P. Haha.


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback