Trala la la laa

Här sitter jag och trallar. Otroligt vad lite som behövs för att humöret ska skjuta i höjden och stanna där. Jag har nyligen lagat en omelett och före det var jag till avancia för lite grillning. Jag känner att färgen börjar sätta sig lagom inför skolavslutningen nu.

Jag pratade nyss med min stödbehövandes mamma, tyvärr kommer jag inte kunna träffa min stödbehövande före i slutet av juni. Det är riktigt synd! Det är otroligt svårt att hitta en kväll som passar både henne och mig, typiskt. Jag måste börja göra mindre saker! Men, samtidigt, jag gillar ju allt som jag gör, så varför minska på det?

Snart kommer A hit, jag hoppas vi hittar på något roligt utomhus. Kanske badminton? Hoppas det!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback