Umbra

Idag hade vi sista lektionen med Anna, vår engelskalärare. Tyvärr kommer hon inte tillbaka nästa år, vilket jag verkligen tycker att är synd. Jag har uppskattat henne väldigt mycket som lärare!

Märkligt att det första jag kommer att tänka på som innehåll i ett blogginlägg är min engelskalärare, även fast det är min och älsklingens 20 månaders dag och vi tänker äta ute idag. Borde inte det vara något bland de första jag skriver? Haha. Så blev det inte nu i alla fall. Men hur som helst, jag och A tänkte gå till Umbra och prova deras mat. Italienskt låter riktigt nice. Hoppas att det är det också! Vet någon?

Kommentarer
Postat av: Kattis

Nu kanske jag skriver lite mycket försent men; jag har hört att det är 2-3 veckors bokningskö på Umbra. Ja, ni lär väl märka kanske. Om inte, skriv till mig så ska jag boka fort som fasikens! Italienskt är gott. Tänk dig pasta, oliver, soltorkade tomater, pesto, parmaskinka (uääk!), olika ostar, fisk. Ja!

2008-05-22 @ 18:35:48

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback