Valborgsbilder och Stockholmsshopping

Det har blivit lite klent med blogginlägg. Hoppas att ni inte har ryckt ert hår i förtvivlan för det... Haha. Jag har haft fullt upp. I torsdags rev jag och A ner lite tapeter i hans lillebrors gamla rum. Sedan grundmålade vi det. Och igår var vi till Stockholm, jag och A. Det var riktigt mysigt! Vi shoppade lite (för mycket) och sedan gick vi på bio. Vi såg filmen 21. Jag gillade den! Trots att den var aningen förutsägbar så var den sevärd, tack vare att den var snyggt filmad och smart gjord. Se den!

Här kommer lite bilder från Valborg.
    

Bild 1: Majbrasan.
Bild 2: Owe (A:s pappa) och Stig (A:s farbror) eldar.
Bild 3: Från vänster; Benjamin (A:s bror), Denina (A:s syster), Arvid (A:s kuin), Pernilla (A:s faster), Stig, Magnus (Pernillas man), Owe, Betina (Stigs fru) och Linnea (A:s kusin).
Bild 4: Korvgrillning, från vänster; Adam, Benjamin, Casper (A:s bror), Betina.
Bild 5: Pernilla, Ingrid (A:s kusin), Linnea, A:s farmor, Magnus, Owe, Stig och Denina.

Och lite bilder på vad jag köpte i Sverige.
  

Bild 1: Röd kjol fårn H&M.
Bild 2: Blå shorts från H&M, grå kofta från H&M, två böcker, hårmousse, hårsligningskit och gul (inte guld som det ser ut på bilden) klänning från Gina Tricot.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback