Ännu mera träning

Tredje träningsinlägget i rad. Rekord?

Hursomhelst, spinningen var superrolig! Jag trampade och trampade tills jag nästan trodde att jag skulle svimma. Ett tag var jag så slut i benen att tanten (väldigt gammal och i dålig form) några cyklar bort till och med trampade snabbare än vad jag gjorde. Då är man slut i benen.

Månadskortet jag köpte idag går ut den 24:e december. Gissa en gång vem som kommer ha svårt att ta sig till gymmet under jullovet? När man vet att man borde gå si och så många gånger per månad för att det ska löna sig med månadskort, då tar man sig till gymmet. Men när man måste köpa ett helt nytt månadskort för att hålla igång under jullovet. Ja, då händer det något i ens psyke. Helt plötsligt är det inte så viktigt att träna, det kan ju vänta till efter juldagen/mellandagarna/nyår/trettondagsafton...

Nu ska jag ladda för handbollen på idrotten imorgon! Tjoho!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback