Beyonce kan det här!

Beyonce's två senaste singlar är superbra, av två helt olika anledningar.

If I were a boy (http://www.youtube.com/watch?v=8c0wqoj3lEM) är en superbra låt, med ett budskap som berör. Låten handlar om att om Beyonce var en kille så skulle hon visa hur det sårar att vara kvinnan som står bredvid och väntar hemma medan mannen roar sig. Allt för många män i världen kan inte tänka sig in i kvinnans situation i sådan här fall.

Single ladies (Put a ring on it) (http://www.youtube.com/watch?v=REHbgBPkvEE) är en låt fylld med power och go. Låten handlar om att kvinnan har lika mycket "rätt" att byta partner om det inte passar sig. För om du gillar det så borde du ha satt en ring på den. Alltså, om hon inte är din så kan hon välja någon annan. Rätt inställning!

Kommentarer
Postat av: Malin

If I were a boy gillar jag jättemycket också :) är inget fan av Beyonce annars men just den låten så.. ska lyssna på den andra också nu då.

Postat av: Anonym

Jag kan verkligen inte hålla med om if i were a boy. Hur kan hon sjunga så?

Man kan ju inte generalisera och dra alla män över en och samma kam. Jag menar, de är ju inga djur med särkillda beteenden utan individer de med såklart.

Precis som jag avskyr att sättas i en grupp jag inte tillhör, vet jag att alla killar, pojkar, män också gör det.

2008-12-01 @ 19:32:38

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback