Modereportage med det lilla extra!

I förra numret av Chic (Med SJ Parker på framsidan) fanns det ett otroligt vackert modereportage med. Rubriken på modereportaget är "Alice galna värld". Bilderna är som hämtade ur "Alice i underlandet", ljuvligt. Färgerna, modellen, rekvisitan och kläderna är perfekta. Därför har jag hängt upp en del av reportaget på mina garderobsdörrar. Perfekt inspiration! Dock var det med sorg i hjärtat som jag måste välja ut enbart några av bilderna. Dubbelsidiga tidningar är sämst vid sådana här tillfällen...

Här kommer i alla fall de tre bilder jag valde. Såklart gör de inte reportaget rättvisa, tagna med en sketen digitalkamera, men ni fattar grejen i alla fall. Önskar ni att ni själva hade reportaget måste jag säga sorry, följande nummer har redan släppts så tidningen finns inte i affärerna längre. Däremot vill jag gärna efterlysa någon som har tidningen, men som inte bryr sig om det speciellt mycket. Jag skulle nämligen väldigt gärna hänga upp de resterande bilderna (som är på baksidorna).





Så har du förra Chic och vill skänka den till mig, hör av dig i kommentarerna eller på [email protected].

Kommentarer
Postat av: Anna

Bildena är jättefina :)

Postat av: Anonym

petra silanderr

2008-11-04 @ 21:20:39
Postat av: Katja

ja, visst är det Petra?

2008-11-04 @ 21:44:43
Postat av: mad

jo det är petra, jag tänkte precis skriva det :)

2008-11-05 @ 13:23:01
URL: http://www.mad.ax
Postat av: Katja

bilderna finns på hennes blogg, www.lemango.se

2008-11-05 @ 15:06:50
Postat av: Petra

nämen wow!! :) Vad kul att du gillade bilderna! Kram

2008-11-05 @ 19:13:52
URL: http://lemango.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback